którędy wychodzi się na ludzi?

hejka:))

dosyć daWno mnie tutaj nie bYło, przez chWilę chciałam nawet zamknąć i uSunąć bloga, ale ostatecZnie zostawiłam go

dwa lata temu TUOR ruszYło
pierwsze poSty miały niewyraźne zdjeCia i krótkie opisy
nabierałam wprawY pisałam coraz więceJ 
ostateczniE po kilku mieSiącach posty przesTały się pojawiać
od zawszE miałam słomiany zapał 
to co zaczynałam najczęŚciej kończyło się krótko po rozpoczęciu



nie zamierzam jednak wróCić do modeli, przynajmniej nie w najblIższym czasie
możeciE mowic ze się zmieniłam ze teskniCie za stara reya youkai
ale czy jesteście pewni ze kiedykolwiek mnie znaliście

reya nigdy nie była mna
reya to była postac
stworzona na potrzeby tego bloga



ostatni rok, 2017 był dla mnie rokiem przełomowym
z dziecka stałam się nastolatkiem
zmieniłam się podobno diametralnie
ale czy nie na tym polega zycie?
na zmianacH?
nigdy nie stoimy w miejscu
cały swiat się zmienia


nie mowie ze zawsze te zmiany były dobre
popelnilam dUzo bledow
wiele rzeczy zaluJe 
ale mam to co mam i jestem szczesliwa
to jest chyba najważniejsze

w tym roku nauczyłam się cieszyc z tego co mAm
nie zaprzatac sobie glowy tym co nieważne
i tego zycze waM wszystkim

nie każdy z was musi mnie lubic
niestety dla ludzi łatwiej jest oceniac cos czego nIe znaja

panietajcie, proszę ze to kim się kreuje na mediach spolecznosciowych to nie jestem ja w 100%
bedac zmartwionym o mnie lepiej jest napisac do mnie wprost niż robic jakies szopki

ak



Komentarze

Popularne posty