i feel s i c k

brzuch mnie boli

hej wszystkim
jak wam minął ten rok? jakie macie planu na nastepny?

nigdy nie podejmowalam sie nawet postanowien noworocznych bo zawsze byly niewypalem
moje dążenie do bycia super trwalo moze kilka dni a potem najzwyczajniej w swiecie mi sie nie chcialo

rok 2017 byl dla mnie szczegolnie wazny
poznalam wiele swietnych osob i moich najlepszych przyjaciol
ale stracilam tez kilka bliskich mojemu sercu ludzi i przykro mi z tego powodu

s t y c z e n

w styczniu 2017 bylo spokojnie
bylam pewna siebie i odwazna
mialam plan na siebie
lubilam siebie
utrzymywalam bliski kontakt z przyjaciolmi
b a r d z o  p o t r z e b o w a l a m  a t e n c j i

l u t y

otoczenie troche sie zmienilo
moja pewnosc siebie rosla ale nabierala niebezpiecznego kierunku
stracilam osobe z ktora bylam bardzo blisko przez glupote i zazdrosc
dostrzegam to teraz i zaluje ale pogodzilam sie z tym
czasu nie cofne
w lutym poznalam tez najlepsze i najgorsze osoby w swoim zyciu
to byl okres mini buntu i pokazywania ludziom ze jestem inna

m a r z e c

miesiac w ktorym bylo po prostu zle
zaczely sie moje problemy z psychika
wizyty u psychologa
bardzo duze kompleksy
zlosc i zal do calego swiata
samotnosc
mimo to dzialy sie tez dobre rzeczy
zawsze sie dzieja
a
i urodzil mi sie siostrzeniec:)

k w i e c i e n

w kwietniu zmierzylam sie ze swoimi problemami
dokonalam wielu niszczacych decyzji
chcialam uciec od tego co mnie smucilo i od tego co bylo niewygodne
czy to byla ucieczka w dobra strone?

m a j

mily miesiac
pelen milosci
pelen emocji
w maju czulam sie doceniana

c z e r w i e c

czerwiec zawsze byl moim ulubionym miesiacem
moje urodziny poczatek wakacji oraz poczatek lata
duzo tesknoty ale pozytywnej
w czerwcu czulam sie dobrze
nie robilam bardzo duzych glupot
pozbylam sie wielu kompleksow
w czerwcu chyba bylam szczesliwa

l i p i e c

powrot do jazdy konnej
byl to przelom w mojej malej wlasnej milosci
osiagniecie szczytu i powolne opadanie

s i e r p i e n

brak czasu
liczne wyjazdy
dno
ale nie emocjonalne
w sierpniu zdalam sobie sprawe ze moge byc szczesliwa
sama w sobie
i nie potrzebuje do tego glupich ucieczek i pokazywania ze jestem dorosla
zrozumialam jaka farciara jestem bedac soba
zyjac w swojej rodzinie
ze swoimi przyjaciolmi
pod koniec sierpnia zaczela sie moja choroba ktora dosyc mnie dobila
ograniczala mnie

w r z e s i e n

choroba i siedzenie w domku
szpital
dla wielu siedzenie w domu zamiast szkoly wydaje sie czyms super
we wrzesniu marzylam o powrocie do szkoly i mozliwosci robienia czegokolwiek poza ogladaniem telewizji

p a z d z i e r n i k

powrot do rutyny szkolnej
w pazdzierniku zaczelam tez regularne treningi ujezdzeniowe
trudny okres dla jednej z mojej przyjaciolek

l i s t o p a d

koniec 8 letniej przyjazni
nie mam do niej zalu
podjela wybor
oby wyszlo jej jak najlepsze

g r u d z i e n

swieta
moj drugi ulubiony czas w roku kiedy cala moja nieliczna juz rodzina zbiera sie przy stole
duzo wsparcia ze strony moich bliskich
w grudniu uswiadomilam sobie tez wiele rzeczy
miedzy innymi to ile niepotrzebnego jadu zostalo wylanego w tym roku


na koniec chcialabym was wszystkich przeprosic
nie wiem ile osob to przeczyta
ale czuje ze jestem wam wszystkim winna przeprosiny
mam poczucie winy za wszystko co zlego dzialo sie z mojej strony w waszym kierunku

szczesliwego nowego roku

ak

Komentarze

  1. Nadrabiam zaległości ^^
    Bardzo fajny schemat podsumowania całego roku!
    Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie lepszy ^^

    Zapraszam do mnie na urodzinowy n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty